قدرت ایران از مردم است

امام جمعه سمیرم گفت: ایران قدرتمند است و این قدرت از شما مردم ایران است که همه ساله پای آرمان‌های انقلاب و امام ایستاده‌اید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه هفدهم فروردین‌_ اظهار کرد: امروز از همه قشرها در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده بودند و من دست تک تک این مردم را می‌بوسم؛ مردمی که با زبان روزه آمدند و با آرمان‌های انقلاب و امام عزیز بیعت کردند.

وی افزود: قطعاً این مردم از عباد صالحین هستند و اسرائیل را نابود خواهند کرد و به سوی تمدنی بدون ظلم و تباهی خواهیم رفت.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اتفاقات زیادی در دنیا افتاده است و خاک ایران در سوریه مورد حمله قرار گرفت که باعث شد عزیزان‌مان را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: چرا اسرائیل خاک ما را که کنسولگری در سوریه بود مورد حمله قرار داد؟ چرا مستقیم به ما حمله نمی‌کند؟

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: همه این تحلیل‌ها را وقتی کنار هم می‌گذاریم به یک نقطه می‌رسیم که اسرائیل در گوشه اتاق گیر افتاده است و نفس‌های آخرش را می‌زند.

وی اضافه کرد: امروز در فضای مجازی می‌خوانیم که ایران خیلی پخته عمل می‌کند و اسرائیل را مانند قورباغه وسط دیگ یواش یواش می‌پزد.

امام جمعه سمیرم در ادامه عنوان کرد: قدرت در دنیا دست خداوند است و اسرائیل این را نفهمیده است؛ ما در مکان و زمان خودش سیلی محکمی به آن‌ها خواهیم زد.

وی تاکید کرد: وقتی در یک روز مغازه‌ها را از ترس حمله ایران غارت می‌کنند، یعنی ایران قدرتمند است و این قدرت از شما مردم ایران است که همه ساله پای آرمان‌های انقلاب و امام ایستاده‌اید و به حول و قوه الهی وقتی رهبر به سپاه و نیروهای انتظامی و نظامی دستور بدهد که اسرائیل از روی زمین محو شود ما قطعاً آماده‌ایم و یقین بدانید وعده الهی حق است و قطعاً نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

کد خبر 741942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.