طوفان‌الاقصی به عنوان شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس ثبت شد

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز ریشه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان نفوذ کرده است، مطرح کرد: طوفان الاقصی به عنوان شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سید محمود حسینی‌پور پیش از ظهر امروز _جمعه هفدهم فروردین_ سخنران روز جهانی قدس در مصلی ساری با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: قدس امروز به عنوان نماد آزادگان جهان مطرح است.

وی با بیان اینکه امسال نه فقط در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای جهان به ندای امام راحل لبیک گفتند و این حقانیت نظام جمهوری اسلامی را نشان داد، عنوان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با ابتکار پیامبرگونه روز قدس را برای مشخص شدن جبهه حق و باطل در دنیا انتخاب کردند.

استاندار مازندران افزود: امروزه انقلاب اسلامی ایران جهانی شده و آرمان انقلاب در حال گسترش است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه مردم ایران در روز قدس با شعار دادن علیه مستکبران و رژیم صهیونیستی این آزادگی و جبهه حق و باطل ملتمان را در جهان نشان دادند، گفت: نزدیک به شش ماه است که جنگ در غزه ادامه دارد و حماس دستاوردهای بین‌المللی در جنگ غزه دارد و این نشان‌دهنده برنامه‌ریزی استراتژیک در حوزه تقابل با رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه با پرتاب راکت‌ها حمله به صهیونیست‌ها انقلابی بود که رخ داد، تصریح کرد: جریان حماس و جبهه مقاومت خواب آشفته‌ای را برای صهیونیست‌ها ایجاد کرد و حداقل هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای حماس و جهاد اسلامی از طریق انفجارها توانستند وارد محدوده رژیم صهیونیستی شوند و این اتفاق معادلات مستکبران را بهم ریخت.

حسینی‌پور با بیان اینکه طوفان الاقصی به عنوان شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس ثبت شد، افزود: بیش از ۳۳ هزار فلسطینی توسط رژیم غاصب به شهادت رسیده است که زنان و کودکان وحشیانه به شهادت رسیدند.

استاندار مازندران کمک حزب الله لبنان برای کمک به حماس را هوشمندانه عنوان و مطرح کرد: انصارالله یمن جبهه مقاوم جهان اسلام شد و در شرایطی از فلسطین حمایت کرد که باعث تحت فشار قرار گرفتن عربستان سعودی شد.

وی یادآور شد: صهیونیست در تلاش است ایران را به صحنه درگیری بکشاند اما جمهوری اسلامی ایران رهبری منحصر به فرد دارد که هوشمندانه توانست جبهه آزادی خواهی جهان را با سیاست حکیمانه بسیج کند و به میدان بیاورد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با طراحی حکیمانه، کیان انقلاب اسلامی را حفظ کردند، افزود: امروز ریشه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان نفوذ کرده و ملتی که در سرتا سر دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند نشان می‌دهند انقلاب اسلامی صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه در بازخوانی شعارهای توحیدی می‌بینیم ماجرای حمایت از مظلومان در جهان امروز موج می‌زند و راهبرد غیرقابل تغییر نهضت امام راحل با مدیریت رهبری در جهان رو به گسترش است، خاطرنشان کرد: در ۱۵۶ کشور جهان مسلمانان و غیرمسلمانان شعار آزادی قدس می‌دهند و این نشان می‌دهد جهان وارد عرصه جدیدی شده است.

کد خبر 741937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.