خروش مردم البرز در حمایت از مظلومان غزه

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس، البرز نشینان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، از مردم بی دفاع و مظلوم غزه حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مردم انقلابی و مؤمن استان البرز بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، به وظیفه خود در دفاع از مظلومین و محکومیت اقدامات وحشیانه ظالمان عالم را عمل کردند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، البرزنشینان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، از مردم بی دفاع و مظلوم غزه حمایت کردند.

حمید هداوند، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: راهپیمایی روز قدس، معطوف به جغرافیای خاصی نیست و تمام آزادی خواهان جهان با شرکت در این راهپیمایی، از ارزش‌های انسانی دفاع و اسرائیل را به عنوان یک رژیم جنایتکار معرفی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: با گذشت بیش از چهل سال از نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره)، همه مردم با هر عقیده و نظر سیاسی و اجتماعی برای محکومیت جنایات دژخیمان صهیونیستی شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم برای حمایت از مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: این مساله نشان می‌دهد، جبهه مقاومت به سمت پیروزی حرکت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: انزجار از اقدامات صهیونیست‌ها در چهره شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس به خوبی نمایان است و از این مطلب می‌توان نتیجه گرفت، راهپیمایی روز قدس نتیجه‌ای جز آزادی فلسطین و قدس شریف در پی نخواهد داشت.

هداوند در پایان با اشاره به جنایات غیر انسانی صهیونیست‌ها در غزه عنوان کرد: به امید خدا در آینده‌ای نه چندان دور نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان عملیات بزدلانه رژیم صهیونیستی در سوریه و گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: پس از انقلاب و به فرمان امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و هر ساله شاهد حضور باشکوه مردم کشور عزیزمان در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و تمامی ستمدیدگان دنیا هستیم.

این مسئول گفت: این مراسم امروز با حضور گسترده و بی نظیر مردم البرز از میدان شهدا آغاز و تا مصلی بزرگ کرج ادامه داشت که قطعاً با وجود اتفاقات جهانی اخیر، جسارت‌های استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی در روزهای گذشته نسبت به سربازان وطن و مدافعان حرم این حضور حماسی مشت محکمی بر دهان ظالمان خواهد بود.

کد خبر 741924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.