اسرائیل را از همه کارهایش پشیمان می‌کنیم

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اسرائیل مثل انسان‌های مغز پوکیده‌ای است که بدن ندارند و بدون شک کاری خواهیم کرد که از تمامی کارهای گذشته خود احساس پشیمانی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در سخنرانی مراسم روز قدس در سبزه‌میدان قزوین اظهار کرد: روز قدس امسال بسیار متفاوت‌تر از روزهای قدس سال‌های گذشته برگزار شد تا جایی که این استان امروز شاهد به شهادت رسیدن یکی دیگر از فرزندانش را در راه آزادی قدس بود.

وی اضافه کرد: شهادت علی آقابابایی به همراه تعدادی از فرزندان برومند ایران اسلامی از جمله شهید سرلشگر محمدرضا زاهدی را به خانواده‌هایشان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و قول می‌دهیم که در لباس مقدس سپاه و در گستره ملت بزرگ ایران کاری کنیم که دشمنان از کرده خود پشیمان شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) رژیم غاصب صهیونیستی را سگ زرد آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: این رژیم مثل انسان‌های مغز پوکیده‌ای است که بدن ندارند و بدون شک کاری خواهیم کرد که از تمامی کارهای گذشته خود احساس پشیمانی کنند.

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و ملت بزرگ ایران از رهبری بزرگ، فرزانه و عالم جلیل‌القدری بهره‌مند است و امروز اعلام می‌کنیم به خانواده‌های شهدا به ویژه مادر شهیدعلی آقابابایی که راه فرزندان شما را پرافتخار ادامه خواهیم داد و قاتلان فرزندانتان را به نقطه انهدام می‌رسانیم.

کد خبر 741911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.