خروش مردم کرمانشاه و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی

راهپیمایی مردم کرمانشاه در روز جهانی قدس همراه با سایر نقاط کشور با حضور اقشار مختلف آغاز شد و روزه‌داران با فلسطین مظلوم اعلام همبستگی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و… در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

راهپیمایی امروز در بیش از ۵۰ نقطه استان کرمانشاه برگزار می‌شود و کودک، جوان، میانسال و کهنسال با شرکت در این راهپیمایی از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و برخی از روستاهای استان به سمت محل برگزاری نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

مراسم روز جهانی قدس در میدان انقلاب شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و سخنران برنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه است.

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه نیز پس از مراسم راهپیمایی در مسجد جامع برگزار می‌شود.

فضاسازی مسیر راهپیمایی نیز به طور ویژه‌ای انجام شده و پرچم‌های متعلق به جبهه مقاومت و سایر پرچم‌های گروه‌های مرتبط نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده و جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان در طول مسیر با اجرای سرودهای مختلف جبهه مقاومت توجه مردم را به خود جلب کرده و همچنین در طول مسیر بیش از ۲۵ غرفه متعدد فرهنگی، هنری و خدماتی و میز خدمات ادارات برپا شده است.

در میان غرفه‌ها، غرفه نمادی از کودکان فلسطین کفن‌پوش شده با خون پاشیده شده بروی آن به همراه یک شاخه گل که در دست دختران جوان بود بیش از دیگر غرفه‌ها جلب توجه می‌کرد.

امروز حضور مردم کرمانشاه پرشورتر از سال‌های گذشته است؛ آحاد مردم به میدان آمده‌اند؛ در بین اقشار مختلف مردم عشایر و روستاییان با لباس محلی به چشم می‌خورد که ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را سر می‌دهند.

کد خبر 741902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.