اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است

وزیر نفت گفت: اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است با اتحادی که در جهان اسلام و آزادی خواهان رخ داده است به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد اوجی امروز در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین و غزه اظهار کرد: طوفان الاقصی تأثیرات زیادی بر حامل‌های انرژی داشت و برخی اتفاقات در دریای سرخ و باب‌المندب، موجب افزایش قیمت نفت و انرژی شد، بعضی از کشورها نیز صادرات به رژیم صهیونیست را کاهش دادند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست، جنوب لبنان تخلیه کردند و به مناطق دیگری رفتند، بار مالی سنگینی را به اسرائیل اعمال کردند، اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است با اتحادی که در جهان اسلام و آزادی خواهان رخ داده است به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

وزیر نفت با بیان اینکه اتفاق‌هایی که در منطقه غزه و فلسطین اتفاق افتاده است دل هر مسلمان و آزاده‌ای را در دنیا آزرده خاطر می‌کند گفت: بر همه آزادی خواهان واجب است که نسبت به اسرائیل و آمریکا اعلام انزجار و نسبت به مردم فلسطین و غزه ابراز حمایت کنند. با وحدتی که بین مسلمانان جهان و آزادی خواهان رخ خواهد داد، نابودی اسرائیل و صهیونیست به زودی اتفاق می‌افتد.

اوجی با اشاره به تغییر رویکرد جامعه جهانی نسبت به فلسطین گفت: مردم به دفاع از مردم غزه و فلسطین بلند شده‌اند و بر همه مردم، مظلومیت آنان آشکار شده است.

وی اضافه کرد: امسال روز قدس با همه سال‌ها فرق می‌کند امروز مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند که مردم غزه تنها نیستند و امروز روز قدس جهانی شده است.

وزیر نفت تاکید کرد: روز قدس، نه فقط برای مسلمانان بلکه، به روزی جهانی برای همه آزادی‌خواهان و ندای مظلومیت مردم غزه تبدیل شده است، حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین نشان می‌دهد که زوال و نابودی اسرائیل زودتر از اینها اتفاق خواهد افتاد. همانگونه که حضرت آقا در سخنرانی‌ها اشاره کرده بودند که بعد از ۲۵ سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، با حرکتی که امروز رژیم صهیونیستی با جنایات خود در غزه، به روند سرنگونی خود سرعت بخشیده است.

اوجی خاطر نشان کرد: در شریعت و دین ما تعریف شده است که اگر مظلومی ندای یاری بطلبد چه این مظلوم مسلمان یا غیر مسلمان باشد بر هر مسلمانی واجب است که از او حمایت کند در غیر این صورت آن شخص مسلمان نیست اکنون این مردم مظلوم، غزه و فلسطین هستند.

منبع: ایرنا
کد خبر 741890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.