راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی برگزار شد

مراسم راهپیمایی روز قدس در ۱۱۰ نقطه استان مرکزی با حضور پرشور مردم مومن و روزه دار این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، مردم مؤمن و روزه دار استان مرکزی از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و روستاهای این استان به سمت محل برگزاری نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم روزه دار و ولایت مدار استان مرکزی با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین در دست داشتن تمثال شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دست نوشته‌هایی با عناوین حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، جنایت رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل را محکوم و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳ در شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین، زرندیه، محلات، دلیجان، شازند، خنداب، فراهان، آشتیان، تفرش، کمیجان برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس امسال در شهر اراک از ساعت ۹:۳۰ از چهار نقطه شهر شامل مسجد سیدها واقع در خیابان امام (ره)، مسجد شمس در خیابان شهید رجایی، مسجد المهدی (عج) در خیابان قائم مقام و امام‌زاده عبدالله و آمنه خاتون (ع) در خیابان شهید بهشتی آغاز و راهپیمایان به سمت مبدأ راهپیمایی روز قدس در میدان شهدا حرکت کردند.

مردم اراک با سردادن شعار الله اکبر- خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، خامنه‌ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مؤمنین است جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شعار راهپیمایی روز قدس در سال ۱۴۰۳، «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

سخنران این مراسم در اراک، سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است.

راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی برگزار شد

کد خبر 741877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.