راهپیمایی روز قدس یک حماسه بین‌المللی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری با توجه به عزم جدی فلسطین برای نابودی رژیم صهیونیستی، یک راهپیمایی و حماسه بین‌المللی است.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و جنایات این رژیم در غزه اظهار کرد: امیدواریم شهروندان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بتوانند حق شهدا را ادا کنند.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری با توجه به عزم جدی فلسطین برای نابودی رژیم صهیونیستی، یک راهپیمایی بین‌المللی خواهد بود و حماسه‌ای دیگر ایجاد می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در روز شنبه هجدهم فروردین از ساعت ۰۹:۰۰ در مسیر پل بزرگمهر به گلستان شهدا تاکید کرد: امیدواریم تمام شهروندان در تشییع پیکر پاک این شهید که سال‌ها برای کشور مجاهدت کرد، شرکت کنند.

سامع گفت: نوروز سال جاری با عبارت «بهار بهار» که به دو بهار قرآن و طبیعت اشاره داشت، رقم خورد و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر سال خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زدند.

وی ادامه داد: سال جاری نیز ارزش‌ها انقلابی و دینی بیشتر از سال گذشته رعایت شد و شهروندان و مسافران نوروزی، حرمت ماه رمضان را حفظ کردند و ارزش‌های دینی را گرامی داشتند.

کد خبر 741864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.