معرفی ۱۰۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به مراجع قضایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۱۰۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

حسین دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی اکیپ‌های علوم پزشکی تا روز گذشته در سطح استان فعالیت کردند.

وی با اشاره به انجام گشت‌های سیار مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی افزود: در اجرای طرح نوروزی ۱۵۵ بازرس بهداشت محیط استان مشارکت داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در این مدت ۶۲۸۷ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد، گفت: در این مدت برای ۷۰ مرکز و واحد بین راهی اخطاریه صادر شد.

دین‌محمدی همچنین از برخورد با ۲۸۰ دست‌فروش دوره‌گرد به لحاظ رعایت نکردن مسائل بهداشتی خبر داد و افزود: در این مدت شمار نمونه‌برداری میکروبی از آب آشامیدنی، کلرسنجی و تعداد سامانه‌های آب‌رسانی شده بازرسی به ترتیب ۴۵۳، ۱۹ هزار و ۲۳۲ مورد و ۱۴۵۶ مورد بوده است.

وی همچنین از ثبت ۴۵۳ مورد شکایت مردمی هم خبر داد و گفت: در طول سال نیز شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را به شماره رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ اعلام کنند.

کد خبر 741863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.