پیروزی نفس‌گیر عطایی مقابل قهرمان

تیم والیبال فولاد سیرجان در اولین دیدار فینال لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اولین فینال لیگ برتر والیبال امروز -پنجشنبه شانزدهم فروردین- از ساعت ۱۹ بین دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ فولاد به پایان رسید. فینال لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و دومین مسابقه شنبه، ۱۸ فروردین برگزار خواهد شد.

شاگردان عطایی در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند و شاگردان محمدرضا تندروان در ست سوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برتر میدان شدند.

پوریا حسین خانزاده از فولاد سیرجان و سعید جواهری توانا از شهداب با کسب ۲۲ امتیاز به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آوردند. فولاد سیرجان در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۶۶ پوئن در حمله، ۱۳ امتیاز در دفاع، دو پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود. تیم شهداب یزد نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۸ امتیاز کسب کرد که شامل ۶۵ امتیاز حمله، ۱۰ دفاع، چهار پوئن سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم فولاد بود.

تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال دو مرتبه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در هر دو دیدار شاگردان عطایی در تیم سیرجان موفق به شکست مدافع عنوان قهرمانی شدند.

فولاد سیرجان ایرانیان، مرحله مقدماتی را با ۲۱ برد و ۶۰ امتیاز به عنوان صدرنشین به پایان رساند سپس در مرحله پلی اف در دو دیدار متوالی موفق شد از سد تیم چادرملو اردکان عبور کند. شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی نیز در دو دیدار متوالی تیم پیکان تهران را متوقف کردند و راهی دیدار فینال شدند. تیم فولاد ایرانیان در مجموع از ۳۰ مسابقه ۲۵ پیروزی به دست آورده است.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی، مرحله مقدماتی را با ۱۷ برد و ۵۲ امتیاز به عنوان تیم سوم به پایان رساند و در مرحله بعد از سد تیم ایفاسرام اردکان عبور کرد و به نیمه نهایی رسید. در نیمه نهایی با کسب دو پیروزی از سه بازی مقابل تیم شهرداری ارومیه راهی فینال شد تا مقابل تیم سیرجان قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا دیدار برگشت فینال لیگ برتر مردان روز -شنبه هجدهم فروردین- از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

کد خبر 741783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.