عمل به آموزه‌های قرآنی جامعه را به سمت رستگاری هدایت می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: عمل به آموزه‌های دینی و قرآنی جامعه را به سمت رستگاری هدایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، شامگاه _پنجشنبه، شانزدهم فروردین_ در دیدار با سفیران بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اهمیت قرآن کریم، اظهار کرد: اگر نظامی اسلامی باقی است به برکت قرآن و آموزه‌های الهی است.

وی با بیان اینکه قرآن همه ارزش‌های الهی و کتاب‌های آسمانی ادیان را زنده کرد، افزود: همه نظام هستی بر پایه توحید است و توحید همان قرآن است.

نماینده ولی‌فقیه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت ترویج نداهای وحدانی الهی، گفت: باید در برابر صداهای شیطانی که به دنبال ترویج فساد و فحشاء هستند، بایستیم و با تلاوت قرآن و عمل به آموزه‌های آن، جامعه را به سمت رستگاری هدایت کنیم.

در ادامه این دیدار امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مصادف شدن بهار طبیعت با بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم و این فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی با اشاره به اعزام دو گروه از قم تحت عنوان سفیران کریمه اهل‌بیت به استان، افزود: این گروه‌ها در ۱۲ شهر و شهرستان استان حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌های قرآنی متنوعی را اجرا خواهند کرد.

درخشان با تأکید بر اهمیت توجه به مخاطبان قرآنی نوجوانان و جوان، تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شوند که جذابیت لازم برای این اقشار را داشته باشند و بتوانند آن‌ها را با کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری بدهند.

وی به افتخارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی، این اداره کل به عنوان اداره برتر کشور شناخته شد و در دو سال گذشته نیز دستگاه برتر استان بوده‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد این موفقیت‌ها را مرهون دغدغه‌مندی‌های امام جمعه یاسوج دانست و خاطرنشان کرد: آیت‌الله سید نصیر حسینی همواره نگاه فرهنگی داشته‌اند و اهمیت ویژه‌ای برای این اداره قائل بوده‌اند.

کد خبر 741780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.