اعلام آمادگی اصحاب رسانه برای به تصویر کشیدن حماسه حضور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در روز قدس

اصحاب رسانه، خبرنگاران، بسیج رسانه و هیئت اندیشه‌ورز رسانه‌ی کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، آمادگی خود را برای انعکاس حضور مردم را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران، اصحاب رسانه، بسیج رسانه و هیأت اندیشه‌ورز رسانه‌ی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز قدس، طی پیامی ضمن دعوت عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدسِ امسال، آمادگی خود را جهت انعکاس گسترده حضور حماسی مردم مؤمن و روزه‌دار استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردند.

در متن این پیام آمده‌است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«بی‌گمان، یهودیان و مشرکان را دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت‏ …» (سوره مائده ۸۲)

در حالی به آخرین جمعه رمضان سال ۱۴۰۳ می‌رسیم که شش ماه از عملیات بزرگ طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس می‌گذرد.

پس از این عملیات قهرمانانه، سربازان و سردمداران رژیم جلاد صهیونیستی با جنایاتی باورناپذیر به جای مبارزه‌ی در میدان، به کشتن زنان، کودکان و نوزادان و همچنین خبرنگاران و کادر درمانی مبادرت می‌کند که قادر به دفاع از خود و تأمین مایحتاج‌شان نیستند.

جنایات بی‌سابقه، نسل‌کشی آشکار و بی‌اعتنایی به مفاد حقوق بشری و کرامت انسانی اگرچه آشکارگر مَنِش و تفکر صهیونیست‌ها برای همه جهان بوده‌است ولی این اقداماتِ دیوانه‌وار، تاکنون ده‌ها هزار نفر از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌است.

حمله به بیمارستان‌ها و از بین بردن زیرساخت‌های بهداشتی و حیاتی، حمله به گروه‌های خیریه و کمک‌های بشردوستانه، کشتن کودکانی که در صف غذا ایستاده و زنانی که برای فرزندان خود به دنبال آب می‌گردند و قطع برق یا جدا کردن اکسیژن نوزادان از دستگاه، حمله و کشتن خبرنگاران، تنها نمونه‌هایی از اقدامات غیرانسانی و غیرقابل باور رژیم صهیونیستی است.

در این جنایات آشکار، بی‌شک آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، آل سعود و دولت‌هایی که مزوّرانه از این حمام خون، نان می‌خورند و نفت صهیون را فراهم می‌کنند، شریک هستند و باید در دادگاه صالح، محاکمه شوند.

جنایت اخیر رژیم اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران و پس از آن تحرک تروریستی گروهک وابسته و اسرائیلی «جیش الظلم» که تکمیل کننده رفتارهای شیطان صفتانه صهیونیستی بود، گویای به بن‌بست رسیدن اسرائیل در میدان مبارزه با جوانان حماسی و تلاش آنها برای وارد کردن ایران به این جنگ نامتعارف است که هم توجه جامعه جهانی از جنایات جبهه استکبار منحرف شود و نیز اینکه مرگ اسرائیل توسط دشمن مقتدری مثل ایران رقم بخورد و این اتفاق توسط جوانان حماس محقق نشود.

خبرنگاران، اصحاب رسانه، سازمان بسیج رسانه و هیأت اندیشه‌ورز رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن محکوم کردن جنایات شش‌ماهه اسرائیل و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از همه کهگیلویه و بویراحمدی‌های عزیز دعوت می‌نماید که با اعلام انزجار و نفرت از غده سرطانی اسرائیل، همه باهم و برای ایجاد دنیای پر از صلح و صفای پس از صهیونیزم، در تظاهرات روز قدس امسال شرکت نموده و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه قدم مؤثر برداریم.

بی‌شک راهپیمایی روز قدس امسال و قدم‌هایی که به نیت شهدای رمضان برداشته می‌شود بزرگترین حمایت و اقدام عملی از این نهضت و پاسخ قاطع به جنایات اخیر دشمن خواهد بود.

ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز آماده انعکاس گسترده حضور حماسی شما مردم مؤمن و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌های مختلف هستیم.

کد خبر 741777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.