دستگیری ۴۱۲۴ متهم در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر / کشف ۵۱۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴۱۲۴ سوداگر مرگ، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش در شهر در سطح استان و کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان و در تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح آرامش در شهر در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح که از روز ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری به مدت ۲۳ روز در سطح استان عملیاتی شد، در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک‌ها و مناطق آلوده اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کردند اقدامات بسیار خوبی توسط مأموران پلیس استان اصفهان صورت گرفت و طرح‌های پاکسازی در محیط‌های آلوده و محلات هدف شناسایی شده به صورت مستمر و روزانه اجرایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در اجرای این طرح در سطح استان اصفهان، ۴۱۲۴ متهم در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر شناسایی و در عملیات‌هایی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده دستگیر شدند که از این افراد ۱۰۵ نفر قاچاقچی و حمل کننده مواد مخدر، ۹۱۹ نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۱۲۰۷ نفر معتاد عادی، ۱۸۹۳ نفر هم معتاد متجاهر جمع‌آوری و برای سیر مراحل درمانی و بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

هاشمی فر با اشاره به کشف ۵۱۱ کیلو انواع مواد مخدر در این طرح آرامش خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوب صورت گرفته و با شناسایی محلات آلوده در سطح استان، اجرای طرح‌هایی همچون آرامش در شهر و ارتقای امنیت اجتماعی با قدرت در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 741771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.