ایستادگی و مقاومت مردم غزه، نتیجه تربیت قرآنی آن‌هاست

امام‌جمعه پاوه گفت: شش ماه است توسط رژیم صهیونیستی خانه‌هایشان ویران، فرزندانشان را شهید و به آنان اهانت می‌کنند اما تا حال ناشکری از آنان شنیده نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری _پنجشنبه شانزدهم فروردین _ در سخنرانی محفل انس با قرآنی که در مسجد قبا شهر پاوه و با حضور قاریان کُردزبان از اورامانات، اربیل و دهوک عراق برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: خدمت شما خواهران و برادران عزیز عرض می‌کنم جلسات قرآن صاحب ارزش‌اند و نزد دشمنان هم مهم‌ترند، چون آنها دشمن قرآن ما هستند و به خاطر قرآن است که ما را می‌کشند و شهید می‌کنند و خانه‌هایمان را ویران می‌کنند.

وی به تربیت قرآنی مردم غزه اشاره کرد و افزود: چند سال پیش از شبکه‌ی الجزیره شنیدم که غزه ۱۰ هزار حافظ کل قرآن دارد؛ ۶ ماه است توسط رژیم صهیونیستی خانه‌هایشان ویران، فرزندانشان را شهید و به آنان اهانت می‌نمایند اما تا حال ناشکری از آنان شنیده نشده است و وقتی دهان باز می‌کنند شعارشان این است، می‌گویند: «حَسبُنا الله و نِعمَ الوَکیل»، این نتیجه‌ی تعلیم قرآن است که آنان را این‌گونه تربیت کرده و تعلیم داده است و باز نتیجه‌ی تعلیم درست قرآن است که ۱۰ هزار نفر از اهالی غزه حافظ کل قرآن کریم هستند.

امام‌جمعه پاوه ضمن قدردانی از حاضرین در محفل انس یا قرآن که منشأ خیر در زندگی خواهد بود، تصریح کرد: لعنت خدا هم بر دشمنان قرآن خصوصاً آمریکا و رژیم صهیونیستی باد که علی‌رغم قرآن کریم این‌چنین به جان مسلمانان افتاده‌اند.

وی ادامه داد: قبل از جنگ جهانی اول، تعداد صهیونیست‌ها در قدس اشغالی ۸ هزار نفر و بعد از جنگ جهانی دوم به ۲۳ هزار نفر رسیدند، اما امروزه می‌بینیم دنیای اسلام را گرفتار کرده‌اند چون آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و… علیه مسلمانان‌اند و از رژیم صهیونیستی جنایتکار پشتیبانی می‌کنند.

ماموستا قادری در خطاب به دشمنان غزه و استکبار خاطرنشان کرد: ما هستیم و تسلیم نخواهیم شد و به یاری حق شکست نخواهیم خورد و تسلیم نمی‌شویم و به قرآن پشت نمی‌کنیم. هر کاری که از دستتان برمی‌آید انجام دهید ولی بدانید ما همچنان در کنار قرآن و برنامه‌ی رسول‌الله (ص) روی پای خود ایستاده‌ایم.

کد خبر 741767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.