انجام ۲۱۷ مورد نظارت ایام نوروز در استان اردبیل

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از انجام ۲۱۷ مورد نظارت و ارزیابی نوروزی از مراکز عرضه کالا و خدمات استان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسنعلی حسین پور ظهر امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح عیدانه در استان اظهار کرد: این طرح ویژه از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با سایر استان‌ها شروع شده و تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت و طی آن ۲۱۷ مورد نظارت و ارزیابی استاندارد از مراکز عرضه کالا و خدمات در استان انجام شده است.

وی افزود: این نظارت‌ها شامل ارزیابی ۶۶ مورد مرکز فروش مواد غذایی، ۶۸ مورد رستوران و قهوه خانه، ۴۷ مورد مراکز عرضه شیرینی و خشکبار، ۸ مورد میادین میوه و تره‌بار ۱۲ مورد هتل آپارتمان، ۱ مورد مجتمع پذیرایی بین راهی، ۸ مورد هتل، ۵ مورد قالیشویی، ۱ مورد پایانه فرودگاهی و ۱ مورد پایانه اتوبوسرانی بر اساس استاندارد ملی مربوط بوده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: هدف از اجرای این طرح صیانت از حقوق مصرف کنندگان در راستای بهره‌مندی از خدمات مطلوب و استاندارد در سطح استان است.

وی بیان کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند.

حسین پور ادامه داد: همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز است و همچنین با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

کد خبر 741704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.