پرچم مفهومی قدس در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در آستانه راهپیمایی عظیم روز قدس، ابرپرچم قدس به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برج پرچم ۶۰ متری مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه راهپیمایی عظیم روز قدس اظهار کرد: به دنبال اقدامات ناجوانمردانه و خصمانه اخیر رژیم غاصب صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین اشغالی و غزه، راهپیمایی عظیم مردم اصفهان، کشور و دنیا فردا با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در راستای رسالت خود و اقدامات فرهنگی که دنبال می‌کند نسبت به اهتزاز پرچم قدس بر فراز برج پرچم ۶۰ متری بام اصفهان در مجتمع گردشگری صفه اقدام کرد.

پرچم مفهومی قدس در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اشاره به محتوای این پرچم، خاطرنشان کرد: در این پرچم ضمن اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به محتوای دفاع از قدس، حمایت و پشتیبانی مردم از این کشور و مردم آن اشاره شده است و به دلیل موقعیت مکانی ویژه آن پیغام ویژه ای در حمایت از آرمان فلسطین دارد.

پرچم مفهومی قدس در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد

وی ادامه داد: همگام با راهپیمایی روز قدس مجموعه‌های شرکت از ساعت ۱۴ روز جمعه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 741694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.