عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ فروردین

در این بسته خبری از عزل شهردار شیروان خراسان شمالی تا آتش‌نشانان بجنوردی یک هزار و ۹۶۱ ماموریت انجام دادند و اهتزاز پرچم "القدس لنا" در همدان را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیش از ۶۲ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهرداری مشهد اسکان پیدا کردند

مهدی یعقوبی، قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: ۶۲ هزار و ۵۸ مسافر در مراکز اقامت موقت شهرداری مشهد در تعطیلات نوروزی امسال اسکان داده شدند.

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جنوب تهران

حسین اخگر پور، سرپرست شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، دیوارها، فنس و پرچین‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای ناحیه چهار منطقه ۱۹ با رفع خلاف برچیده شد.

نجات ۵۰۰ نفر در کارنامه آتش نشانی ارومیه ثبت شد

حسین سربازرشید،، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: همزمان با سال ۱۴۰۲ با انجام عملیات‌های امدادرسانی موفق شدیم تا ۵۰۰ نفر از شهروندان ارومیه‌ای را در حوادث گوناگون نجات دهیم.

اهتزاز پرچم "القدس لنا" در همدان

مرتضی حضرت زاده، مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس پرچم "القدس لنا" در میدان پژوهش و بر فراز شهر همدان به اهتزاز درآمد.

تلاش می‌کنیم شهردار بروجرد بازگردد

محمد پاپی نژاد، رئیس شورای شهر بروجرد با تاکید بر اینکه شورا مختلف استعفای شهردار است و آن را تأیید نمی‌کند، گفت: در حال تلاش برای رفع مشکلات و متقاعد کردن شهردار در انصراف از استعفا هستیم.

آتش‌نشانان بجنوردی یک هزار و ۹۶۱ مأموریت انجام دادند

علی یکدل، سرپرست آتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانان مرکز خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ از پنج ایستگاه عملیاتی در یک هزار و ۹۶۱ مأموریت آتش سوزی و امداد و نجات به یاری شهروندان رفتند.

هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت در معابر تبریز

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از هدف‌گذاری برای توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت به صورت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر در سال جاری خبر داد.

متروی شیراز فردا به مناسبت روز جهانی قدس رایگان است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز تاکید کرد: خدمت‌رسانی مترو شیراز در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه همزمان با روز جهانی قدس رایگان است.

فرش گُل شهرداری رفسنجان برای مسافران نوروزی

سعید سلطانی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان کاشت ۲۳ هزار اصله درخت در سطح شهر و نصب ۱۶ هزار متر چمن مصنوعی در بلوار ولایت را از دیگر اقدامات انجام‌شده برشمرد و افزود: حجم گل‌آرایی در رفسنجان نسبت‌به سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

کد خبر 741652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.