حجاب و عفاف از مسائل مهم و ضروری جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: مسئله حجاب و عفاف از مسائل مهم و ضروری جامعه است.

به گزارش خبرگزاری‌ ایمنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در ستاد عفاف و حجاب استان با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف از مسائل مهم و ضروری جامعه است، اظهار کرد: مشارکت مردمی در اجرای اهداف و برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب امری ضروری است.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای عفاف و حجاب در استان و فرمانداری‌های تابعه بلافاصله پس از ابلاغ وزارت کشور تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی، رصد، پایش و شناسایی کانون‌های عمومی آسیب‌زا همراه با موضوع تذکر لسانی در استان اجرا شده است.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با عنایت به مصوبات ستاد عفاف و حجاب، نظارت مستمر بر دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تمامی اماکن تحت مدیریت از جمله بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، اصناف و بازار صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از مردم خراسان‌جنوبی به جهت رعایت حرمت عفاف و حجاب به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروزی که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، اظهار داشت: موضوع کشف حجاب در این استان با همراهی و همکاری مردم مؤمن و ولایتمدار مدیریت شده است.

طالبی با اشاره به موضوع جلسه در خصوص سامانه زیست بوم عین اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه وزیر کشور، کنشگران و کارمندان فعال در دستگاه‌های اجرایی، فعالان اجتماعی و اعضای ستاد عفاف و حجاب دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها باید در سامانه زیست‌بوم «عین» به نشانی https://ayn.ir به منظور راهبری عفاف و حجاب در سراسر استان ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، زیست‌بوم عین که متعلق به ستاد عفاف و حجاب کشور و وزارت کشور است، بستری برای کنشگران مردمی و کارگزاران نظام با هدف شناسایی ظرفیت‌ها، توانمندسازی، هم‌اندیشی با صاحبان اندیشه و به میدان آوردن دلسوزان نظام و انقلاب برای ایجاد حرکت عمومی به منظور حل مسائل کشور است.

کد خبر 741629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.