اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ارومیه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه فردا، راهپیمایی روز قدس در استان از جمله شهر ارومیه برگزار می‌شود، گفت: به همین منظور تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت مشتاق با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ارومیه اظهار کرد: پلیس راهور آذربایجان‌غربی اقداماتی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس انجام خواهد داد و از شهروندان درخواست می‌شود با خادمان خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و جهت رسیدن به مقصدشان از سایر مسیرها استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده و به جهت کمبود محل پارک خودرو از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: تردد دوچرخه و موتور سیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است و از حرکت آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مشتاق عنوان کرد: شهروندان از پارک کردن خودرو در مسیر راهپیمایی اعلام شده، جدا خودداری کنند، چرا که در صورت توقف خودروی آن‌ها توسط جرثقیل به محل دیگر انتقال خواهد یافت.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده از ساعت ۸:۰۰ روز قدس در مرکز استان افزود: مسیر اصلی خیابان شهید منتظری به سمت مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود، تقاطع شهید مدنی - شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، -خیابان شهید طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان پزشکیان به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع مافی - رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع خیابان گلدیس - پزشکیان به سمت مصلی، تقاطع عطایی- امام به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع بعثت - شهید باکری به سمت خیابان شهید منتظری و میدان دفاع مقدس به سمت خیابان شهید منتظری از جمله مکان‌هایی هستند که محدودیت‌های ترافیکی در آن‌ها اعمال می‌شود.

کد خبر 741610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.