رنگ آب حوض بزرگ میدان امام(ره) اصفهان قرمز می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: قرمز شدن رنگ آب حوض بزرگ میدان امام خمینی (ره) یک اقدام هنری است که به‌ مناسبت روز جهانی قدس انجام می‌شود.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی پس از شکست بی‌سابقه و مفتضح امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی خود در عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین «طوفان‌الاقصی» در اقدامی جنون‌آمیز از چند ماه پیش مردم مظلوم غزه را هدف و سیاست نسل‌کشی و کوچاندن مردم از خانه‌های خود را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است، افزود: راهپیمایی روز قدس در اصفهان در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، از این‌رو اقدامات لازم برای استقبال از راهپیمایان در این میدان توسط شهرداری صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: قرمز شدن رنگ آب حوض بزرگ میدان امام خمینی (ره) یک اقدام هنری است که به‌مناسبت روز جهانی قدس انجام می‌شود.

قنادنیا گفت: قرمز شدن رنگ حوض میدان امام خمینی (ره) به موضوع روز قدس و شهدای غزه به‌ویژه اتفاقات اخیر در غزه اشاره دارد و امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ سال جاری تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه ۳ شهرداری این کلان‌شهر و دیگر دستگاه‌ها نیز در حال آماده‌سازی میدان امام خمینی (ره) در راستای استقبال ویژه از راهپیمایان روز قدس است‌.

کد خبر 741585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خانه نشین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    خوب بود یه عکس میزاشتی . خبر بی عکس که ارزشی نداره
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    اصفهان😐🌺