کاهش ۷۵ درصدی فوتی‌های ترافیکی در سال ۱۴۰۲ در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین گفت: در سال ۱۴۰۲ کشته‌های ترافیکی در شهرهای نائین کاهش ۷۵ درصدی داشته و به همین دلیل پلیس راهور نایین رتبه ممتاز را در میان شهرستان‌های اصفهان کسب کرده است.

سرگرد حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی کشور در حوزه رفت و آمدی، آمار جان‌باختگان ناشی از وقوع حوادث رانندگی بوده که تمام اهداف و سیاست‌های کلان پلیس راهور در حوزه شد آمدی، پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی و حفظ جان هموطنان است.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نائین در سال ۱۴۰۲ با بهره‌گیری هوشمندانه از فناوری‌های نوین و ایجاد هماهنگی با واحدهای مرتبط در حوزه فنی و مهندسی معابر شاهد کاهش چشمگیر متوفیان حوزه شد آمدی بوده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین افزود: با کنترل تخلفات شبانه وسایل نقلیه که حجم بالایی از تصادفات با شدت زیاد را به خود اختصاص داده و شناسایی رانندگان پرخطر، عامل موفقی برای مهار تصادفات و کسب رتبه مطلوب در حوزه حفاظت از جان شهروندان شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: کسب رتبه ممتاز پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نائین در کاهش جان‌باختگان در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان اصفهان یکی از موفقیت‌هایی است که با ارتقا فرهنگ ترافیک در رانندگی به دست آمده است.

وی ادامه داد: به پاس ارج نهادن به زحمات افرادی که خالصانه در حوزه عملیات و خدمات شد آمدی زحمت کشیدند تا شاهد کاهش ناراحتی همشهریان در حوزه تصادفات، باشیم به رسم ادب از زحمات جناب سرگرد ابراهیم نرگسیان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نائین تقدیر به عمل آمد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ در شهرهای نائین با کاهش ۷۵ درصدی کشته‌های ترافیکی نسبت به سال قبل رو به رو بودیم و آرزوی همیشگی ما، آرامش و سلامتی مردم و هموطنان عزیز است.

کد خبر 741502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.