اعضای شورای شهر، مخالف استعفای شهردار هستند

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: در پی استعفای شهردار بروجرد، اعضای شورای شهر، مخالف استعفای شهردار هستند وحمایت قاطع خود از شهردار بروجرد را اعلام می‌کنند.

محمد پاپی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی استعفای شهردار بروجرد و در جلسه شورای شهر که ساعت ۱۶ در رابطه با استعفای شهردار بروجرد برگزار شد، مدیران و شهرداران مناطق در اعتراض به استعفای شهردار جلسه را ترک کردند.

وی افزود: اعضای شورای شهر مخالف استعفای شهردار هستند و حمایت قاطع خود از شهردار بروجرد را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد: یحیی عیدی بیرانوند بیست‌وچهارم مرداد سال ۱۴۰۰ به‌عنوان شهردار بروجرد انتخاب و بعد از گذشت حدود ۳۲ ماه از انتصابش به‌عنوان شهردار بروجرد، ظهر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ استعفا خود را تقدیم شورای اسلامی شهر بروجرد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در متن استعفای شهردار بروجرد آمده است: نظر به اینکه انجام وظایف قانونی شهرداری نیازمند همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌های مرتبط با مجموعه مدیریت شهری است و این مهم بایستی با خواهش و التماس به صورت ناقص صورت گیرد و در بعضی مواقع با کار شکنی مواجه می‌شود لذا اینجانب با ادامه این روند قطعاً توان اداره و ساماندهی امور شهر بروجرد که نیازمند پشتیبانی و همکاری سایر ارگان‌هاست را ندارم و از محضر اعضای محترم شورای شهر خواهشمندم با استعفای اینجانب موافقت نمایند.

کد خبر 741501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.