برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال تیم‌های گیتی‌پسند، پرواز هوانیروز، پیکان، زغال سنگ طبس و صنعت‌مس کرمان موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند و فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ برگزار شد که تیم‌های گیتی‌پسند، پرواز هوانیروز، پیکان، زغال سنگ طبس و صنعت‌مس کرمان موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند و فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

نفت‌وگاز گچساران - گیتی‌پسند اصفهان

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال، نفت‌وگاز گچساران میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، بازی از ابتدا با اختلاف پیش رفت و مالکیت بازی و توپ به دست گیتی‌پسند میهمان بود تا در نهایت گیتیزن‌ها موفق شوند با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ پیروز نیمه اول باشند.

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در نیمه دوم بازی این روند مالکانه گیتی‌پسندی‌ها ادامه پیدا کرد تا در نهایت موفق شوند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند و دو انتیاز خارج از خانه را کسب کنند.

نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون - فولاد مبارکه سپاهان

در دیگر دیدار حساس این هفته فولاد مبارکه سپاهان میهمان نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون بود، طلایی‌پوشان اصفهانی بازی مالکانه‌ای را شروع کردند تا در نهایت موفق شدند پیروز نیمه نخست این دیدار باشند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ زمین مسابقه را ترک کردند.

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در نیمه دوم این دیدار بازی نزدیک و پایاپای‌تر پیش رفت، اما در نهایت هر دو تیم به تساوی امتیاز این دیدار رضایت دادند.

پیکان خراسان - فرازبام خائیز دهدشت

در دیگر دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال پیکان خراسان میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود، تیم جوان فرابام با اینکه در قعر جدول قرار دارد، اما مدتی به حریفی سخت برای تیم‌های بالانشین جدول تبدیل شده است و در این بازی هم با عملکرد خوب موفق شدند در نیمه اول این دیدار نزدیک با اختلاف یک گل پیروز و عازم رختکن شوند.

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در نیمه دوم بازی تیم میزبان فشار را روی جوانان دهدشتی بیشتر کرد تا در نهایت این دیدار نزدیک، با اختلاف یک گل پیروز میدان شوند.

فولاد سپاهان نوین – صنعت‌مس کرمان

در یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فولاد سپاهان نوین میزبان تیم صدرنشین جدول بود، شاگردان رحیمی‌زاده مدتی است به کورس رقابت‌ها بازگشتند و بازی زیبایی را مقابل حریف‌های خود به نمایش می‌گذارند، در این دیدار هم بازی خوب و نزدیکی مقابل صنعت‌مس صدرنشین داشتند، اما مس بود که موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۹ پیروز نیمه نخست باشد.

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در نیمه دوم این دیدار بازی همچنان نزدیک پیش رفت تا در نهایت صنعت‌مس کرمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۶ امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

پرواز هوانیروز اصفهان - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد

در دیگر دیدار این هفته پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد میهمان پرواز هوانیروز اصفهان بود، تیم سرباز اصفهانی در نیمه اول رقابتی نزدیک و پایاپای را با پلیمر داشت، اما در نهایت پلیمر بود که موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان به رختکن برود.

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در نیمه دوم این بازی هوانیروزی‌ها عملکرد بهتر و بازی زیباتری را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند در نیمه دوم از حریف خود پیش بی افتند و اختلاف را با آن زیاد کنند تا در نهایت با نتیجه با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ موفق شد دو امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند.

آلومینیوم اراک - زغال‌سنگ طبس

در دیگر دیدار این هفته آلومینیوم اراک میزبان زغال‌سنگ طبس بود، نیمه نخست این دیدار با رقابت نزدیک، اما مالکانه زغال سنگ طبس پیش رفت تا طبسی‌ها با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ پیروز نیمه نخست بازی شوند.

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

در نیمه دوم این دیدار روند نیمه نخست ادامه داشت و در نهایت زغال سنگ طبس موفق شد با نتیجه ۳۱ بر ۲۷ پیروز میدان شود.

نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال:

  • نفت‌وگاز گچساران ۱۹ - گیتی‌پسند اصفهان ۲۵
  • نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون ۲۷ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷
  • پیکان خراسان ۲۷ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۶
  • فولاد سپاهان نوین ۲۵ - صنعت مس کرمان ۲۶
  • پرواز هوانیروز اصفهان ۳۳ - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ۲۶
  • آلومینیوم اراک ۲۷ - زغال‌سنگ طبس ۳۱

جدول هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال

برد پرواز در شب تساوی سپاهان

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 741483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.