جیب‌بر اتوبوس‌های بی‌آرتی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که در اتوبوس‌های بی‌آرتی اقدام به جیب‌بری می‌کرد در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره جیب‌بری و سرقت تلفن‌های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس‌های بی‌آرتی شهر اصفهان رخ می‌داد، طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب‌بر با استفاده از تمام امکانات به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و تخصصی و بررسی سرقت‌های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان، سرانجام هویت یک زن جیب‌بر را در ارتباط با این سرقت‌ها به دست آوردند و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهم که دارای پنج فقره سابقه جیب‌بری بود، در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۱۳ فقره جیب‌بری و سرقت تلفن همراه از شهروندان اعتراف کرد.

ترکیان اضافه کرد: شهروندان از قرار دادن کیف و تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری و در مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید، زیارتگاه‌ها، اتوبوس‌های بی‌آرتی و مکان‌های تفریحی هوشیاری خود را حفظ کنند و مراقب افرادی که در اطراف آنها هستند باشند.

کد خبر 741459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.