مصرف ۳۱میلیون لیتر بنزین در تعطیلات عید نوروز

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: رسیدن میانگین مصرف روزانه بنزین استان همدان به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر، با رسیدن میانگین مصرف بنزین در استان همدان در نوروز سال ۱۴۰۳ به رقم دو میلیون۳۵۰ هزار لیتر بوده و در روز، شاهد ثبت رکورد تازه‌ای در مصرف سوخت این منطقه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، امین روستایی امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: قیاس آمار و ارقام مصرف از ابتدا تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، با همین بازه زمانی سال ۱۴۰۲ از افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت بنزین خبر می‌دهد.

وی با اشاره به آمار ارائه شده توسط پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان افزود: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین سال‌جاری، ۱۳ میلیون و ۵۲۹ هزار تردد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسیده است که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان تعطیلات عید فطر به ۲۰ میلیون تردد برسد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان ادامه داد: در این مدت ۳۱ میلیون لیتر فرآورده بنزین از نازل پمپ بنزین‌ها به باک خودروهای مراجعه کننده تزریق شد و سوخت رسانی بدون وقفه، بدون کمبود و مطلوب انجام گرفت.

روستایی اضافه کرد: از ابتدا تا آخر تعطیلات نوروز، روند مصرف فرآورده بنزین صعودی بود و اما بیشترین اختلاف مصرف در روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ به میزان حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و با ثبت رقم ۳۰ درصد افزایش نسبت به میانگین مصرف روزانه سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تلاش شد همه جایگاه‌های استان فعال و آماده ارائه خدمات سوخت رسانی باشند و در همین راستا، تمامی ۱۳۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های سوختی مایع و گاز طبیعی فشرده منطقه ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، بطور شبانه روزی مورد پایش تیم‌های عملیاتی کنترل کمی و کیفی قرار گرفتند.

روستایی ضمن ابراز رضایت از وضعیت کلی جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار کرد: همه جایگاه‌های این منطقه در شرایط عادی بود و مسافران و هم استانی‌های شریف، سوخت موردنیاز خود را به سهولت دریافت کردند.

کد خبر 741451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.