اسکان قریب به ۱۳ هزار نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان قریب به ۱۳ هزار نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز _چهارشنبه، پانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان این طرح در ۱۲ فروردین، هزار و ۹۷۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۳۰ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده‌اند.

وی افزود: ۱۲ هزار و ۹۷۷ نفر روز در نوروز ۱۴۰۳ در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده‌است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۹۹ مدرسه و ۹۴۷ اتاق پذیرش شدند.

در ادامه سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال‌جاری پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بودند، گفت: ۴۵۰ نفر از همکاران فرهنگی کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را امسال عهده دار بودند که جلب رضایت مسافران فرهنگی مهم‌ترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی در ستادهای اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان بود.

کد خبر 741425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.