برنامه‌های گرامیداشت روز سنندج در حال نهایی شدن است

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سنندج گفت: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته شده که با همفکری با صاحب‌نظران و ادارات مربوطه در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سرکوت نجفی، امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز سنندج (روز سنه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات و رویدادهای خوبی که در چند سال گذشته برای شهر سنندج رقم خورد، انتخاب روز ششم اردیبهشت به نام روز سنندج بود.

وی افزود: طی چند سال گذشته برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت این روز در سطح شهر سنندج برگزار شده است که امسال نیز برنامه‌های متنوعی به مدت یک هفته در این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سنندج ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت روز سنندج با همفکری با صاحب‌نظران و ادارات مربوطه در حال نهایی شدن است و از همه نهادهای فرهنگی نیز می‌خواهیم که پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این روز به ما ارجاع دهند.

نجفی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای این روز در نظر گرفته شده است، برگزاری یک برنامه شاخص در روز ششم اردیبهشت در یکی از عمارت‌های تاریخی شهر سنندج و دعوت از چهره‌های شاخص ملی و چند نفر از سفرای کشورهایی که قرابت فرهنگی با استان ما دارند، است.

برنامه‌های گرامیداشت روز سنندج در حال نهایی شدن است

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همچون کشتی پهلوانی، پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه سواری، خوشنویسی، جشنواره عکاسی، اجرای موسیقی کُردی و رونمایی از کتاب و نشست‌های تخصصی نقد کتاب از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت روز سنندج است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: صنایع دستی نیز یکی از شاخصه‌های اصلی شهر سنندج است که در هفته گرامیداشت روز سنندج باید نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در سطح شهر برپا شود.

به گزارش ایمنا، قرار است جلسات دیگری در راستای نهایی شدن و برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت روز سنندج، طی هفته‌های آتی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با حضور ادارات و نهادهای مربوطه برگزار شود.

کد خبر 741424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.