احداث شهر گلخانه‌ای شهرستان خوسف با نگاه مثبت در استان پیگیری می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: احداث شهر گلخانه‌ای شهرستان خوسف با نگاه مثبت در استان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ جواد قناعت، امروز، چهارشنبه پانزدهم فروردین _ در جلسه طرح شهر گلخانه‌ای شهرستان خوسف اظهار کرد: بخش خصوصی و دولتی در خصوص ضرورت اجرای این طرح مهم و کلیدی اتفاق نظر دارند.
وی با بیان اینکه امروز کلیات طرح شهر گلخانه‌ای خوسف مطرح شد، افزود: مطالعات جامع و اصلاح و تکمیل این طرح با محوریت حوزه اقتصادی استانداری و جهاد کشاورزی استان باید در دستور کار قرار گیرد تا بحث‌های علمی و فنی با حضور کارشناسان انجام شود، اما اراده و سرعت کار هم مدنظر باشد.
استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نگاه و عزم و اراده ما بر انجام و اجرای طرح شهر گلخانه‌ای در شهرستان خوسف است، ادامه داد: روش‌های مختلف تأمین منابع مالی این طرح باید بررسی شود و فقط منوط به اعطای تسهیلات بانکی نباشد.

وی بیان کرد: باید از هم اکنون برای بازار هدف محصولات گلخانه‌ای و نحوه مشارکت مردم و تأمین زیرساخت‌ها در این طرح تدابیری اندیشیده شود.

قناعت گفت: اگر قرار است در استان اشتغال و پیشرفت و توسعه ایجاد شود باید خودمان با همدلی و کار تیمی پای کار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر نگاه توسعه‌ای و عزم و اراده در بخش دولتی و خصوصی باشد هر کاری انجام شدنی است، متذکر شد: نمونه این عزم و اراده را در راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان پس از یک دهه تعطیلی در سال ۱۴۰۲ شاهد بودیم.

به گزارش ایمنا؛ طرح شهر گلخانه‌ای خوسف ایده‌ای است که به پیشنهاد بخش خصوصی به صورت پایلوت در روستای دولت آباد شهرستان خوسف اجرا می‌شود.

کد خبر 741406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.