اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اهواز

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اهواز توسط پلیس راهور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سعید حسنوند امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: به منظور تأمین امنیت ترافیکی شهروندان و تسهیل در رفت و آمد مردم و جلوگیری از تشکیل هر گونه گره ترافیکی یا حادثه در برگزاری راهپیمایی روز قدس، محدودیت ترافیکی در بعضی مسیرهای شهر اهواز اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌ها در مسیر سه‌راه آزادگان به سمت خیابان آزادگان جنوبی، میدان شهدا به طرف خیابان آزادگان جنوبی و از تقاطع سلمان به طرف تقاطع امام شریعتی تعیین شده است.

رئیس پلیس راهور اهواز خاطرنشان کرد: در مسیرهای تقاطع سه‌راه طالقانی به طرف تقاطع امام شریعتی، تمام فرعی‌های ورودی به خیابان امام شرقی و غربی و از سه‌راه سلمان به طرف چهارراه آبادان و در صورت نیاز از تقاطع پاداد محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

حسنوند تصریح کرد: از تقاطع کیکاوس به سمت چهار راه آبادان، خیابان‌های فرعی منتهی به مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، خیابان امام شرقی از نبش کمپانی به سمت خیابان شریعتی، خیابان اول بعد از تقاطع آبادان به سمت مصلی از نبش پیروزی، خیابان کیوان از نبش پیروزی و خیابان وکیلی از نبش پیروزی نیز مشمول محدودیت ترافیکی در این روز هستند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین افزود: پل کابلی به سمت چهارراه زند، ساحلی شرقی، خیابان سلمان فارسی، خیابان کمپانی (پیروزی)، خیابان طالقانی، تقاطع پاداد به سمت چهارراه زند به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شدند.

رئیس پلیس راهور اهواز تاکید کرد: از رانندگان درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین مشخص شده برای جلوگیری از هرگونه ایجاد ترافیک و یا وقوع حادثه در این روز استفاده کنند.

کد خبر 741397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.