نصب علائم ترافیکی ضلع غربی پل صاحب‌روضات

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات نصب و جانمایی علائم و تابلوهای ترافیکی در پل صاحب‌روضات به همت حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات نصب و جانمایی علائم و تابلوهای ترافیکی در پل صاحب روضات به همت حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در ادامه روند خدمات‌رسانی بهینه به شهر و شهروندان و پس از بازدیدهای میدانی صورت گرفته و نیازسنجی به‌عمل آمده توسط کارشناسان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه، عملیات نصب و جانمایی تابلوها و علائم ترافیکی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در پل صاحب روضات اجرا شد.

وی افزود: استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر، ارتقای فرهنگ ترافیکی، تسهیل عبور و مرور شهری و بهبود جلوه بصری سیما و منظر شهری از جمله اهداف این عملیات است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به ماه بهار قرآن و ایام نوروز شهرداری این منطقه تصمیم دارد نسبت به آرام‌سازی معابر و تسهیل عبور و مرور شهروندان این منطقه به مساجد اقدام کند.

قاضی‌عسگر گفت: ساماندهی ترافیکی مسجد مطهری محله لادان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل نصب مانع فلزی و نصب جدا کننده در هر دو طرف مسجد از دیگر اقدامات این منطقه در راستای رفاه شهروندان است.

کد خبر 741396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.