جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرکرد اعلام شد

​​​​​​​رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری، جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس سال‌جاری را تشریح کرد.

موسی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس سال‌جاری با عنوان «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه هفدهم فروردین از مسیر میدان بسیج آغاز شد و در طول خیابان شریعتی تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور مردم ظلم‌ستیز استان در راهپیمایی روز قدس افزود: یکی از اساسی‌ترین نکاتی که در دین ما به آن اشاره شده است، حمایت از مظلوم است و سکوت در برابر ظلم‌های که به مردم فلسطین می‌شود، خلاف اسلام و انسانیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم روز قدس در شهر شهرکرد خواهد بود که پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

انصاری اضافه کرد: همچنین برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی، اجرای سرود، غرفه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و مذهبی در طول مسیر راهپیمایی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سایر نقاط استان، خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرهای استان و اکثر روستاها نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 741395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.