بررسی معضلات تعاونی‌های مسکن‌ البرز در قالب نشست‌های تخصصی

مشکل تعاونی‌های مسکن استان البرز در نشستی تخصصی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیر مسکن سپاه البرز بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ طی نشستی که به منظور بررسی چالش‌های تعاونی مسکن در استان برگزار شد با تاکید بر اینکه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن استان به صورت تخصصی و جداگانه در نشست‌های هفتگی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این نشست در پی دستور استاندار البرز مبنی بر رفع مسائل و مشکلات چندین ساله تعاونی‌های مسکن تشکیل شده است.

وی افزود: متقاضیان تعاونی‌های مسکن استان طی دهه‌های گذشته به دلیل وجود موانع حقوقی، با مسائل و مشکلات متعددی مواجه بوده و هستند که به هر ترتیب باید برطرف شود.

معاون هماهنگی امور استانداری البرز با تاکید بر اینکه تعاونی‌های مسکن مربوط به سپاه استان از جمله تعاونی‌هایی است که با مسائل حقوقی مواجه است، خاطرنشان کرد: همت مسئولان استان بر این امر قرار داده شده است تا با یافتن راهکارهای قانونی و انجام برخی توافقات نسبت به رفع معارض اراضی و ارائه خدمات زیربنایی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

در این نشست پس از بحث و بررسی پیرامون ابعاد مختلف آن مقرر شد تیمی سه نفره متشکل از استانداری، مدیریت مسکن سپاه و راه و شهرسازی نسبت به تهیه مستندات این اراضی اقدام کرده و در نشست آتی، موضوعات به صورت دسته بندی شده مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاد شود.

کد خبر 741393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.