برقراری بیش از ۹۵ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / تداوم طرح امداد سلامت نوروزی تا ۲۴ فروردین

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره برقراری بیش از ۹۵ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵، از تداوم طرح امداد سلامت نوروزی تا بیست‌وچهارم فروردین خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طرح امداد سلامت نوروزی سال جاری، از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا پایان چهاردهم فروردین ۱۴۰۳، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به ۱۵ هزار و ۷۵۶ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۱ هزار و ۷۳۱ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و ۴۰۲۵ مورد حوادث ترافیکی بود.

وی افزود: از بیست‌وپنجم اسفند سال ۱۴۰۲ تا چهاردهم فروردین سال جاری ۹۵ هزار و ۷۱۹ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شد و در طرح امداد سلامت نوروزی واحد امدادی اورژانس موتوری استان اصفهان به ۲۱۰ مأموریت اعزام شده و به بیماران و مصدومان امدادرسانی کرده است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه طرح امداد سلامت نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است و تا پایان بیست‌وچهارم فروردین جاری ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی، ۲۲۴ هزار و ۲۲۴ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند.

زمانی با اشاره به انجام ۸۵ هزار و ۹۸۶ بازرسی نظارتی در استان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی ۲۷۰ بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۱۹۲ بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۸۳ هزار ۹۶۰ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و ۱۵۶۴ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از تمام تلاشگران در طرح امداد سلامت نوروزی تصریح کرد: در طرح امداد نوروزی ۱۶۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۳۲ ایستگاه سلامت نوروزی شامل ۱۸ ایستگاه سلامت جاده‌ای و ۱۴ ایستگاه سلامت شهری به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کردند.

کد خبر 741391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.