اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در جهت حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، مراسم راهپیمایی در بیش از ۱۲۰ شهر و روستای استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در اطلاعیه‌ای زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر شیراز را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: روز جمعه هفدهم فروردین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار در مسیرهای پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.

مراسم راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیر میدان امام حسین (ع) بلوار کریم‌خان زند، میدان شهدا (شهرداری) به سمت چهارراه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان ۹ دی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ محل تجمع پایانی، سخنرانی و قرائت قطعنامه در محل شبستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت احمد بن‌موسی‌شاهچراغ (ع) خواهد بود.

در این مراسم همچنین حضرت حجت‌الاسلام سیدضیاالدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود با توجه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای سپاه، همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، حضور پرشور مردم همراه با انزجار و تنفّر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب خواهد بود.

کد خبر 741334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.