شهید زاهدی وجود خود را برای اسلام، اهل‌بیت (ع) و مردم فدا کرد

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ویژگی اصلی شهید والامقام سرلشکر زاهدی این بود که سرباز ولایت بود و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون هیچ چشمداشتی همه وجود خود را برای اسلام، اهل‌بیت (ع) و مردم فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار جواد استکی صبح امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در جلسه ستاد برنامه‌ریزی مراسم تشییع شهید سردار زاهدی ضمن عرض تبریک و تسلیت بابت شهادت این فرمانده بزرگوار اسلام اظهار کرد: ویژگی اصلی این شهید والامقام این بود که سرباز ولایت بود و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون هیچ چشمداشتی همه وجود خود را برای اسلام، اهل بیت (ع) و مردم فدا کرد.

وی افزود: درجه بندگی سردار زاهدی را رزمندگان می‌دانند، ایشان برای رضایت خداوند متعال و ادای تکلیف در برابر اسلام و انقلاب همواره تلاش می‌کرد و مطابق امر ولایت بود.

سردار استکی خاطرنشان کرد: هر مأموریتی که به این شهید والامقام واگذار می‌شد با تمام توان به ثمر می‌رسید و ایشان در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبود.

وی افزود: سرلشکر شهید زاهدی فرماندهی شجاع، دلاور، مدبر، فکور، باتجربه، متواضع و باتقوا بود و به هیچ چیزی در دنیا وابستگی نداشت و تمام وجود خود را صرف مسیر انقلاب کرد.

سردار استکی اضافه کرد: امیدوارم با اجرای برنامه‌ای هماهنگ و منسجم بتوانیم در استان اصفهان و کشور حق این شهید بزرگوار را ادا کنیم.

کد خبر 741324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.