پاسخگویی به بیش از ۲۴ هزار تماس سامانه ۱۲۵ در اصفهان / برپایی حدود ۱۵ هزار چادر در باغ فدک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با سامانه ۱۲۵، برپایی ۱۵ هزار چادر در باغ فدک و رخداد ۲۴۵ مورد حادثه در بازه زمانی بیست‌وششم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وششم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری ۲۴ هزار و ۵۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار، ۱۵ هزار و ۹۵ چادر در باغ فدک برپا و ۲۴۱۹ پیک‌نیک و وسایل گرمایشی از چادرهای برپا شده خارج شده است.

وی با اشاره به استقرار ۱۴۳۸ نیروی آتش‌نشان در سه شیفت در باغ فدک افزود: در این مدت، هشت حادثه گاز گرفتگی در فدک گزارش و حادثه دیدگان نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموع افراد اسکان داده شده در مکان‌های سرپوشیده از جمله ورزشگاه‌ها و محل نمایشگاه طی بازه زمانی مذکور ۲۲۰۷ نفر بوده است.

شریعتی ادامه داد: با توجه به جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود، ۸۲ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود مستقر بودند، پنج حادثه در کنار زاینده‌رود گزارش و با کمک آتش‌نشانان غواص مرتفع شد.

وی گفت: به طور کلی در این بازه زمانی، ۲۹۶۰ نیروی آتش‌نشان در سطح شهر فعال بودند و طی این مدت، ۲۴۵ مورد حادثه و ۱۹۵ مورد حریق رخ داده و ۴۰۰ خدمات ایمنی توسط سازمان آتش‌نشانی انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این محدوده زمانی، تعداد مستقری‌های این سازمان برابر با ۲۴۴ مورد بوده و ۱۳۵ مورد گشت ایمنی انجام شده است.

کد خبر 741317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.