ترکیب تراکتور مقابل سپاهان (احتمالی)

تیم تراکتور امشب به مصاف سپاهان خواهد رفت و این در شرایطی است که سرمربی سرخ‌پوشان یکی از مهره‌های تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم تراکتور و امشب _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در شرایطی است که سرمربی تراکتور، گوستاوو واگنین را در اختیار نخواهد داشت.

خط دروازه؛ آزمون دشوار برای پورحمیدی

حسین پور حمیدی در بیشتر بازی‌های این فصل تراکتور در چارچوب این تیم قرار گرفته است و با وجود انتقاداتی که گاهی نسبت به عملکرد وی وجود دارد، اما همچنان یکی از مهره‌های مورد اعتماد پاکو خمز به‌شمار می‌رود، بنابراین به احتمال فراوان سرمربی پرشورهای تبریزی نام این بازیکن را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

مدافعان؛ دوباره سپاهان دوباره شجاع

نماینده تبریز یکی از تیم‌های هجومی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به‌شمار می‌رود و تا حدودی در فاز دفاعی عملکرد ضعیفی از خود ارائه داده است. در هر صورت با توجه به اینکه سرمربی سپاهان نیز تفکری هجومی دارد، بی‌شک مدافعان تراکتور شب دشواری را پیش‌رو خواهند داشت؛ بنابراین انتظار می‌رود پاکو خمز نام شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی را به عنوان مدافع میانی در ترکیب اصلی خود قرار دهد، همچنین مهدی شیری و محمد نادری به عنوان مدافعان کناری در ترکیب ابتدایی تراکتور حضور خواهند داشت.

هافبک‌ها؛ هشدار به سپاهان

بدون تردید تمام اهالی فوتبال اعتقاد دارند که تراکتور در خط هافبک بازیکنان تأثیرگذار بسیاری را در اختیار دارد و شاید در میان آن‌ها ریکاردو آلوز مهره زهردارتری باشد. جدال طلایی‌پوشان اصفهان با تی‌تی‌های تبریز به نوعی جنگ میانه میدان است و به همین دلیل این امکان وجود دارد که کادر فنی تراکتور نام ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیامک نعمتی و مهدی حسینی را در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد تا نبض میانه زمین را در اختیار بگیرند.

مهاجمان؛ زوج ایرانی - خارجی

سرمربی تراکتور در تقابل با سپاهان یکی از مهره‌های اصلی خود یعنی گوستاوو واگنین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، اما همان‌طور که گفته شد نماینده تبریز در خط حمله و هافبک بازیکنان با کیفیتی دارد و به همین دلیل غیبت واگنین چندان هم برای پرشورها مشکل‌ساز نخواهد بود. در هر صورت انتظار می‌رود خمز نام مهدی عبدی و میلوش دلتیچ را به عنوان مهاجم در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل سپاهان

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیامک نعمتی، مهدی حسینی، مهدی عبدی و میلوش دلتیچ

کد خبر 741291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.