کاهش ۳.۱۸ درصدی وقوع سرقت در اصفهان / دستگیری ۱۰۳۹ سارق در تعطیلات نوروز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش ۳.۱۸ درصدی وقوع سرقت‌ها طی ۱۳ روز ابتدایی سال جاری در سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب، تعیین جغرافیای جرم و گشت‌زنی‌های فعال و هدفمند در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و شناسایی و دستگیری سارقان، شاهد کاهش ۳.۱۸ درصدی وقوع سرقت‌ها در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی افزود: در این مدت با کاهش ۶.۱۱ درصدی سرقت منزل، کاهش ۴۰ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۱۶ درصدی سرقت اماکن، کاهش ۸.۱۱ درصدی سرقت خودرو، کاهش ۶.۲۲ درصدی موتورسیکلت، کاهش ۴.۱۵ درصدی سرقت احشام و کاهش ۹.۶۰ درصدی سرقت‌های خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۰۳۹ سارق در ۱۳ روز ابتدایی سال جاری و تحویل آنها به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان ضمن رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا نسبت به کشف جرم و دستگیری مجرمان در اسرع وقت اقدام شود.

کد خبر 741224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.