بازدید نزدیک به ۲۴۰ هزار گردشگر از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر اصفهان، نزدیک به ۲۴۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بازدید و از آن استقبال کرده‌اند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پایان نوروز ۱۴۰۳ درباره میزان استقبال گردشگران از اماکن تحت مدیریت این شرکت اظهار کرد: با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر اصفهان، نزدیک به ۲۴۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا یازدهم فروردین ۱۴۰۳ از پهنه‌های عملکردی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بهره‌برداری و استقبال کردند.

وی با اشاره به استقبال گردشگران از شهربازی شهر رویاها افزود: با توجه به اضافه شدن بیش از ۱۵ ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید به این مجموعه تفریحی، در تاریخ مذکور نزدیک به ۶۱ هزار نفر از گردشگران از بازی‌های این مجموعه بهره برده‌اند که این عدد نسبت به سال گذشته رشد ۲۶ درصدی را به همراه داشته است، همچنین از مجموعه بازی کارتینگ رویاها نزدیک به ۶ هزار نفر استقبال کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به رشد ۳۶ درصدی استقبال از تله‌کابین نسبت به سال ۱۴۰۱ و رشد ۴۸ درصدی استفاده از این ابرسازه تفریحی نسبت به سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: در بهار ۱۴۰۳ تله‌کابین صفه، میزبان نزدیک به ۴۴ هزار نفر از مردم علاقه‌مند به بازدید از بام اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: در مدت زمان اعلام شده نیز بیش از ۳۶ هزار نفر به بهره‌مندی از فضای زیبا و طبیعت بکر تله‌سیژ ناژوان پرداخته‌اند که در مقایسه با سال گذشته رشد استقبال ۲۵ درصدی از این ابرسازه تفریحی را شاهد هستیم.

ساکت خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۴۰۳ شاهد حضور چشمگیر مسافران و گردشگران در مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن نیز بوده‌ایم که در این راستا ورودی مجتمع گردشگری صفه با رشد ۲۴.۵ درصدی، نزدیک به ۴۶ هزار خود را پذیرش داشته است.

وی با اشاره به میزان استقبال از سایر ظرفیت‌های تفریحی مجتمع گردشگری صفه گفت: مجموعه بولینگ صفه طی شش روز فعالیت خود میزبان نزدیک به ۳ هزار نفر، بیلیارد صفه نزدیک به ۲ هزار نفر، سینما هفت‌بعدی نزدیک به ۳ هزار نفر، زیپ‌لاین و پل معلق نزدیک به ۳ هزار نفر و شهربازی صفه نزدیک به ۲۹ هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

کد خبر 741184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.