کاهش ۶۱ درصدی جان‌باختگان حوادث ترافیکی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کاهش ۶۱ درصدی جان‌باختگان و کاهش ۱۶ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گیلان، سردار عزیزالله ملکی امروز_ سه شنبه چهاردهم فروردین_ در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص عملکرد پلیس استان در سال گذشته و طرح نوروزی ۱۴۰۳ با بیان اینکه گیلان جز سه استان برتر در حوزه گردشگری و میزان مسافرت‌ها است و از نظر انتظامی استان وضعیت خوبی داشت، اظهار کرد: گیلان در بحث پیشگیری از سرقت‌های خشن و هنجارشکن در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات مطلوب پلیس در کل جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد و در سرقت‌های مهم ۲۵ درصد کاهش را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های انتظامی استان کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن بود که در مجموع تلفات جاده‌ای و شهری نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کاهش داشته است.

سردار ملکی از کاهش ۶۱ درصدی جان باختگان و کاهش ۱۶ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی خبر داد و تصریح کرد: در بحث فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هم یک جهش بسیار بالایی داشتیم که تقریباً ۲۴ هزار تماس برقرار شده با این مرکز، منجر به عملیات پلیسی شده است.

وی به ورود حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به گیلان، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پنج درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گیلان، مبارزه با پدیده سرقت، مقابله با اراذل و اوباش و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های فرماندهی انتظامی گیلان در سال جاری دانست و از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 741181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.