سردار شهید زاهدی و همرزمانش نشانه روشن فنا و نابودی رژیم صهیونیستی هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی تاکید کرد صهیونیست‌ها محکوم به فنا و نابودی هستند و نشانه روشن آن هم سرو قامتانی همچون شهید محمدرضا زاهدی و شهید محمدهادی حاج رحیمی و سایر همرزمان پاک و ثابت قدم آنان است، که سر در راه عشق می‌بازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی شهادت سردار محمدرضا زاهدی و همرزمانش در جریان حمله به سفارت ایران در سوریه، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیامی را صادر کرد.

متن کامل پیام به این شرح است: «اینک شهیدی افتخارآفرین از دیار اصفهان، چلچراغ محفل رهروان شهداست و نور وجودش امتداد نور صالحانی است که در برابر ظلمت اشقیا سینه سپر کرده اند تا انسانیت در مذبح ستمگران و اهل غارتگری سلاخی نشود.

سردار شهید زاهدی از تبار شهیدان ماندگاری است که همچون ستاره می‌درخشند تا راه حق و باطل گم نشود و آفرین بر مردمان این دیار کهن که همچنان پیشگام ایثار و شهادتند.

صهیونیست‌ها که همان عفریت خونخواری و جنایت اند محکوم به فنا و نابودی هستند و نشانه روشن آن هم سرو قامتان همچون سرلشکرشهید محمدرضا زاهدی و شهید محمدهادی حاج رحیمی و سایر همرزمان پاک و ثابت قدم آنان است، که سر در راه عشق می‌بازند تا حقیقت عاشقی و پاکی انسانیت گم نشود. شهد شیرین شهادت گوارای وجود ماندگارشان باد و راه نورانی ولایتمداری، سربازی و جانفشانی آنان که مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب بوده و هستند همواره پر رهرو باد.

خانواده صبور، مردم قدر شناس اصفهان سربلند و هم وطنانم در ایران عرض تبریک و تسلیت اینجانب را پذیرا باشید.»

کد خبر 741144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.