ملاقات ۱۰ هزار و ۴۳۸ نفر با مسئولان قضایی در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: دو میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۵۴ مورد ملاقات مردمی در کشور توسط روسای کل دادگستری و سایر مقامات قضایی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سیدعلی‌اصغر رفاهی درباره ملاقات‌های مردمی صورت گرفته در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ در اداره کل ارتباطات مردمی برای ۱۰ هزار و ۴۳۸ نفر ملاقات مردمی صورت گرفته، همچنین ۵۸ هزار و ۳۷۶ نفر میزان مراجعان حضوری اداره کل ارتباطات مردمی و میزان پاسخگویی به آن‌ها بوده است.

وی افزود: ۶۴ هزار و ۷۰۱ مورد میزان درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه سامع و میزان پاسخگویی به آن بوده است، همچنین ۱۱ هزار و ۴۲۱ مورد آمار رسیدگی به درخواست‌های مردمی در جریان سفرهای استانی ریاست قوه قضائیه و سایر مقامات قضائی است.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه گفت: دو میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۵۴ مورد ملاقات مردمی در کل کشور توسط رؤسای کل دادگستری و سایر مقامات قضائی انجام شده است.

رفاهی خاطرنشان کرد: در طول این مدت، به درخواست‌های مردمی ۱۳۴ هزار و ۵۳۷ مورد با برپایی میزهای خدمت در مکان‌هایی از جمله مساجد و مصلی‌ها در کل کشور رسیدگی شد.

کد خبر 741116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.