حمله رژیم صهیونیستی حکایت از زبونی این غده سرطانی در برابر اراده رزمندگان مقاومت دارد

استاندار اصفهان در پیامی گفت: حمله ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه حکایت از عجز و زبونی این غده سرطانی در برابر اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت و ضربات پی‌درپی و بی‌سابقه به ارکان پوشالی این رژیم غاصب دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی در پی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه اسلام در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا. (سوره مبارکه الاحزاب آیه ۲۳)

حمله ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه، ادامه سلسله جنایت‌های وحشیانه‌ای است که حکایت از عجز و زبونی این غده سرطانی در برابر اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت و ضربات پی در پی و بی سابقه به ارکان پوشالی این رژیم غاصب دارد.

شهادت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمد هادی حاجی رحیمی» از فرماندهان و مستشاران دلاور و جانبازان سرافراز دفاع مقدس به همراه ۵ تن از افسران شجاع سپاه اسلام در این حمله ددمنشانه، در حالی تأثر و تألم عمیق و در عین حال خشم انقلابی مردم ایران اسلامی را برانگیخت که در آستانه یوم الله روز جهانی قدس، عزم و اراده رزمندگان و دلدادگان جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان برای پایان بخشیدن به حیات این رژیم خون‌آشام و درنده را بیشتر از هرزمانی مستحکم‌تر ساخت.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجّل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده محترم، فرماندهان، رزمندگان و هم‌رزمان آن شهدای والامقام، ملت شریف ایران و به ویژه مردم ولایتمدار و قهرمان‌پرور استان اصفهان، برای آن مجاهدان اسلام که به واقع جویای شهادتی اینچنین بودند و مزد مجاهدت‌های خالصانه خود را با وصال الی الله در روز قدر و شهادت مولا و مقتدای خود حضرت علی ابن ابی طالب (علیه‌السلام) کسب کردند، علو درجات و همنشینی با اولیا الله و برای بازماندگان ایشان صبوری، عزت و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

سیدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان»

کد خبر 741096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.