رژیم منحوس صهیونیستی برای رهایی از مرگ زودرس دست به هر جنایتی می‌زند

سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی را به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حمله هوایی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از مستشاران نظامی کشورمان شد مجدداً نشان داد که این غده بدخیم سرطانی که این روزها منحوسیت، رذالت و دنائتش بیش از پیش بر جهانیان آشکار گشته است به هیچیک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و برای رهایی از مرگ زودرس دست به هر جنایتی می‌زند.

امروز ترس و واهمه سر تا پای این مار سمی زخمی رو به موت را فراگرفته آن سان که دست به پست‌ترین کارها و وحشیانه‌ترین خون‌ریزی‌های تاریخ می‌زند.

طوفان‌الاقصی تا آزادی قدس شریف فاصله چندانی ندارد و دیگر حتی افکار عمومی هم برای رژیم نامشروعی که در سراشیبی سقوط قرار گرفته مهم نیست. جنایات غزه آینه تمام‌نمای چهره منفور رژیم صهیونیستی است. دیگر هیچ نقابی لوث این جنایت‌های بزرگ را از این چهره کثیف نخواهد زدایید.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن حمایت مجدد از مردمان بی‌دفاع غزه اقدام اخیر صهیونیست‌های تروریست و خونخوار در حمله به سفارت ایران در دمشق را به‌شدت محکوم می‌کند.»

کد خبر 741086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.