پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار صدوقی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی و تکمیل آن در سال جاری خبر داد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این سال پروژه تقاطع سه‌سطحی نماز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: این تقاطع در رینگ میانی ترافیکی شهر قم و محور فردوسی قرار گرفته که در قالب آن بلوار جمهوری به صورت روگذر و بلوار فردوسی به صورت زیرگذر است و در همسطح دسترسی‌های چپ‌گرد تأمین شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز در ادامه تکمیل محور فردوسی و اتصال میان مناطق ۲ و ۴ شهر قم انجام شده است.

حلوایی‌زاده با اشاره به پیگیری تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی برای تکمیل رینگ ترافیکی فردوسی تصریح کرد: این تقاطع غیرهمسطح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال جاری به شهروندان تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل این پروژه جابه‌جایی تأسیسات بود و در این زمینه هم موارد خاصی همچون شبکه آب و فاضلاب سنگین وجود داشت که اجرا را با تأخیر و مشکلاتی مواجه کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به وجود تأسیسات اصلی برق شهر قم در این مسیر گفت: در سه لاین سواره‌رو و پیاده‌رو، عبور تأسیسات برق داشتیم که جابه‌جایی انجام شد، اما مسئله معارض گاز را در حال پیگیری هستیم.

حلوایی‌زاده با اشاره به اجرای شمع‌ها، پایه‌ها، ستون‌ها و سرستون‌ها در این پروژه، تاکید کرد: دو تابلیه نیز در این تقاطع احداث شده است که اواخر فروردین، تابلیه سوم بتن‌ریزی می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی ما برای تکمیل این پروژه تا اواسط سال ۱۴۰۳ است که در آن محور فردوسی به صورت روگذر از بلوار آیت‌الله صدوقی عبور خواهد کرد.

کد خبر 741003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.