مقابله به مثل خواهیم کرد

در پی حمله روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، سفیر ایران در سوریه گفت: در وقتی که می‌خواهیم مقابله به مثل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین اکبری در پی حمله روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏با نهایت وحشی‌گری برخلاف تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی محل اقامت اینجانب و بخش کنسولی سفارت را به همراه ‎وابستگان نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران هدف قرار دادند؛

ما در وقتی که می‌خواهیم مقابله به مثل خواهیم کرد.»

سفیر ایران در سوریه: مقابله به مثل خواهیم کرد

به گزارش ایمنا، رسانه‌های دولتی سوریه عصر دوشنبه سیزدهم فروردین، از حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

خبرگزاری سوریه به نقل از یک منبع نظامی این کشور اعلام کرد: در این حمله، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و همه کسانی که در داخل آن بوده‌اند، شهید یا زخمی شده‌اند و کار تخلیه پیکرهای شهدا و امدادرسانی به زخمی‌ها و آواربرداری در حال انجام است.

در این حمله، ساختمان کنسولگری و اقامتگاه سفیر ایران در مجاورت سفارت به‌طور کامل تخریب شد، اما اعضای نمایندگی دیپلماتیک ایران در صحت و سلامت هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی این حمله در بیانیه‌ای شهادت ۷ نفر از مستشاران و مقامات نظامی ایران در سوریه را تأیید کرد. در این بیانیه آمده است بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آن‌ها به نام‌های زیر به فیض شهادت نائل آمدند:

۱. شهید حسین امان‌اللهی

۲. شهید سیدمهدی جلالتی

۳. شهید محسن صداقت

۴. شهید علی آقابابایی

۵. شهید سیدعلی صالحی روزبهانی

کد خبر 740981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.