تداوم بارندگی در بعضی نقاط کشور / وزش باد شدید طی ۲ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارندگی و وزش باد شدید طی دو روز آینده خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نواحی مرکزی کرمان، بعضی نقاط شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی افزود: چهارشنبه در بعضی نقاط استان‌های مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، نیمه غربی کرمان و ارتفاعات مرکزی البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب یزد، جمعه در شمال شرق کشور و شنبه در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، در بعضی از ساعات بارندگی، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهیم داشت و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان کمی ابری، گاهی قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۴ و کمینه ۷ سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، کمی ابری به‌تدریج ابری و گاهی بارش پراکنده با بیشینه ۲۴ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 740969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.