توقیف محموله ۱۰ میلیاردی لاستیک در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف ۵۰۰ حلقه لاستیک قاچاق از انباری در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از دپوی تعداد زیادی لاستیک در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مبادی ذی‌ربط به محل اعزام شدند و در بازرسی از آن ۵۰۰ حلقه لاستیک مربوط به خودروهای سواری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: با توجه به ثبت نکردن انبار مذکور در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی آن مستند به ماده ۶ مکرر ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا تمام لاستیک‌ها به عنوان کالای قاچاق توقیف و بر حسب دستور مرجع قضائی در محل امانت سپاری شده و در این خصوص پرونده تشکیل که تحت رسیدگی قانونی است.

کد خبر 740896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    به نظر شما این احتکار لاستیک باعث بروز چند تصادف و فوت و ناقض عضو دایم چند نفر شده به طور غیر مستقیم قاتل و ضارب چند نفر شده حکم یه همچین موجود کثیفی چیه
  • ایرانی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    وقتی لاستیک را دستوری توزیع میکننند ومردم بیچاره برای خرید ۲ حلقه لاستیک باید ۴ ملیون وام بگیرند تا بتوانند یک جفت لاستیک بخرند اخرش هم این میشود عدم نظارت
  • US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    احتکارگران باید سنگسار شوند از اختلاس گراان هم جرمشون سنگینتر البته اگه وسط کار رشوه نده و فرار از قانون برقرار کن