پلمب انباری با ۱۳۰ میلیارد قطعات یدکی کامیون

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار حاوی محموله قطعات یدکی کامیون به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح نظارت و کنترل انبارها و باربری‌ها با هدف مبارزه با قاچاق کالا از دپوی محموله‌ای از انواع قطعات لوازم و قطعات یدکی کامیون در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل و انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از این انبار محموله‌ای از انواع قطعات یدکی کامیون که همگی فاقد مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا این محموله توقیف و در این خصوص پرونده تشکیل که تحت رسیدگی کارشناسی است.

کد خبر 740895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.