مراجعه بیش از ۱۸۹ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌ها / برقراری ۴۵۴۸ مورد تماس با ۱۱۵

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به مراجعه بیش از ۱۸۹ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌ها طی بازه زمانی بیست‌وچهارم اسفند تا ساعت هشت صبح روز دوازدهم فروردین، از برقراری ۴۵۴۸ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: در بازه زمانی بیست‌وچهارم اسفند تا ساعت هشت صبح روز دوازدهم فروردین، ۸۲ هزار و ۲۵۲ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و ۱۳ هزار و ۲۹۷ مورد عملیات انجام شده است که از این تعداد، ۹۹۲۵ مورد عملیات‌های غیرترافیکی و ۳۳۷۲ مورد عملیات‌های ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به فوت ۲۸ نفر در حوادث ترافیکی رخ داده طی بازه زمانی مذکور افزود: ۲۲۸ مورد بازدیدهای نظارتی اورژانس انجام و ۸۶۳۰ مورد تماس‌های هماهنگی برقرار شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۸۹ هزار و ۱۷ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌، ۶۱۳ نفر از اورژانس به ICU منتقل و ۱۰۳۳ بیمار از اورژانس به CCU منتقل شده‌اند و ۳۷۹ مادر باردار نیازمند مراقبت و توجه ویژه داشته‌اند.

عقدک با بیان اینکه در این مدت ۸۶ مورد بازدید نظارتی معاونت درمان و پذیرش ۶۲ بیمار دیالیزی مهمان انجام شده است، ادامه داد: انجام ۷۰ هزار و ۳۳۶ مورد بازرسی میدانی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۴۷ نمونه‌برداری مواد غذایی، کشف و معدوم‌سازی ۴۶ هزار و ۵۲۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، ۱۸ هزار و ۷۵ مورد کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و معرفی یا پلمب ۵۳۴ مرکز از جمله اقدامات رخ داده در این بازه زمانی است.

وی گفت: طی این مدت، ۱۳۵۲ مورد بازرسی از داروخانه و ۹۳ مورد بازدید از واحدهای تولیدی صنایع غذایی انجام شده، همچنین ۸۹۰۹ مورد پاسخگویی به مشاوره و کمبودهای دارویی صورت گرفته است.

فوت یک نفر در حوادث ترافیکی رخ داده طی ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده طی ۲۴ ساعت روز گذشته، یکشنبه، دوازدهم فروردین، اضافه کرد: در این بازه زمانی، ۴۵۴۸ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و ۷۸۸ مورد عملیات انجام شده است که از این تعداد، ۵۸۲ مورد عملیات‌های غیرترافیکی و ۲۰۶ مورد عملیات‌های ترافیکی بوده است.

عقدک با اشاره به فوت یک نفر در حوادث ترافیکی رخ داده طی بازه زمانی مذکور افزود: ۲۰ مورد بازدیدهای نظارتی اورژانس انجام و ۵۸۶ مورد تماس‌های هماهنگی برقرار شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۲ هزار و ۱۶ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌، ۱۰ نفر از اورژانس به ICU منتقل و ۱۲ بیمار از اورژانس به CCU منتقل شده‌اند و ۲۲ مادر باردار نیازمند مراقبت و توجه ویژه داشته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۱۰ مورد بازدید نظارتی معاونت درمان و پذیرش پنج بیمار دیالیزی مهمان انجام شده است، ادامه داد: انجام ۳۱۳۱ مورد بازرسی میدانی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۱۹ نمونه‌برداری مواد غذایی، کشف و معدوم‌سازی حدود ۱۵۰۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد، ۵۷۸ مورد کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و معرفی یا پلمب ۲۴ مرکز از جمله اقدامات رخ داده در این بازه زمانی است.

عقدک گفت: طی این مدت، ۴۱ مورد بازرسی از داروخانه و ۹ مورد بازدید از واحدهای تولیدی صنایع غذایی انجام شده، همچنین ۷۱۵ مورد پاسخگویی به مشاوره و کمبودهای دارویی صورت گرفته است.

کد خبر 740880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.